Bestyrelsen

Efter seneste generalforsamling afholdt den 22/9-2020 har bestyrelsen nedenstående sammensætning:

• Formand: Øystein Juul Nielsen | Engvej 48b | Mobil: 40 42 72 62 | E-mail: formand@gf-rugbakken.dk
  • Næstformand: Hanne Wilhjelm | Italiensvej 51 | Mobil: 22 46 63 05
  • Bestyrelsesmedlem: Gustav Kræmer Lützhøft | Engvej 48a
  • Kasserer: Helle Sørensen | Italiensvej 53 | E-mail: kasserer@gf-rugbakken.dk
  • Revisor: Thomas Kittelmann | Sorrentovej 46 | E-mail: revisor@gf-rugbakken.dk
  • Webmaster: webmaster@gf-rugbakken.dk
Bestyrelsesansvarsforsikring

Vores forening har tegnet en bestyrelsesansvarsforsikring gennem SGF (Sundbyerne Grundejer Fællesskab). Forsikringen dækker i tilfælde af underslæb og lign. Den årlige forsikringspræmie fremgår af regnskabet.

Læs mere om bestyrelsesansvar i præsentationen “1000 spørgsmål” (1000_spm) til advokat Morten Mark Østergaard. Under denne overskrift blev der den 12. maj 2015 afholdt medlemsmøde i SGF.