Billeder fra vejfesten 2017

Vejfesten blev afhold lørdag d. 19 Aug. 2017 ud for Milanovej 55. Der var et pænt fremmøde ca. 40 voksne og 20 børn. Da vores foreningen fylder 100 år til oktober var foreningen vært med helstegt pattegris. Der var blevet indkøb en 30kg pattegris, svindehuder til hjemmelavede flæskesvær samt 100 stk brune pølse.

• Tak til alle som deltog og havde taget en ret med. Det var meget lækkert tilbehør at vælge imellem.
  • Tak til Milanovej 55 for lån af telt, bord og stole samt DJ Mixerpult til festen
  • Tak til Sorrentovej 42 for lån af ekstra borde og klapstole
  • Tak til Milanovej 56 for lån af havebord og flamingotønde til øl/vand
  • Tak til alle som hjalp til med opsætning og nedtagning af telt samt oprydning

Håber at alle hyggede sig og fik hilst på naboer og andre grundejere i vores forenignen, som man ikke lige får hilst på i hverdagen.

Nedenstående er lidt billeder fra vejfesten: